Poskytovatel (prodávající):
Royal lashes & brows s.r.o. , IČO: 05719739 DIČ: 05719739
Michaela Výtisková IČO: 05068614
Sídlo: Perunova 17, 130 00 Praha – Vinohrady
Provozovna : Kupeckého 759/1, 149 00 Praha-Háje
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní vztah mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Poskytovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaných činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (přes rezervační systém, osobně, telefonicky, emailem, sms) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Pro objednání je nutné si předem zarezervovat termín, a to buď přes rezervační systém, osobně, telefonicky, emailem či skrze sms
Při rezervaci kupující sdělí své osobní údaje ( jméno, příjmení a telefonní číslo ) – tyto termíny nebudou poskytovány třetím osobám
Při rezervaci termínu pro permanentní makeup bude 30 dnů dopředu kupující vyzván k odeslání zálohy na číslo bankovního účtu poskytovatele služeb, výše zálohy bude upřesněna dle typu úkonu – splatnost této zálohy jsou tři pracovní dny
V případě změny či zrušení termínu je nutné tuto změnu ohlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem
Dostavíte-li se na službu se zpožděním do 10 minut, bude tato služba zkrácena o tento čas
Dostavíte-li se na službu se zpožděním více jak 15 minut, poskytovatel má právo odmítnout provedení služby a naúčtovat si storno poplatek – výše tohoto poplatku bude upřesněna dle typu úkonu
Dostavíte-li se na službu se zpožděním více jak 15 minut, poskytovatel má právo odmítnout provedení služby a naúčtovat si storno poplatek – výše tohoto poplatku bude upřesněna dle typu úkonu
Dále má poskytovatel právo odmítnout kupujícího v těchto případech:
Poskytovatel nenese odpovědnost za případně ztráty osobních věcí a cenností kupujícího před, během i po ošetření v prostorách provozovny
Pokud kupující nosí kontaktní čočky a nemůže si jej před provedením ošetření vyjmout, poskytovatel nenese odpovědnost v případě jejich poškození
Platný a aktuální ceník všech služeb je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkach
Ceny se mohou lišit dle výjimečných případů ( např. zrušení, posunutí termínu a další)
Vytvořením objednávky kupující souhlasí s cenami a po provedení služby je povinen tuto částku uhradit poskytovateli
Délku platnosti vždy určuje provozovatel – je uvedeno na poukazu
Výši poukazu a druh služby určuje kupující a uvádí se na poukaz
Po zakoupení poukazu nelze poukaz vrátit či vyměnit za hotovost
Pokud se poukaz vztahuje na více služeb či návštěv, je možné jej vyčerpat pouze v průběhu jeho platnosti
Pokud cena ošetření přesáhne hodnotu poukazu, kupující je povinen tento rozdíl doplatit poskytovateli ihned na místě
Při nevyčerpání celé částky se peníze nevrací, lze je využít při další návštěva v době platnosti poukazu
Při reklamaci našich služeb musí kupující bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit nejpozději do tří dnů od provedení služby, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává po osobní návštěvě písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po kupujícím
Při reklamaci služeb konkrétních: kosmetické ošetření pleti, barvení a laminace obočí nebo řas, manikúra a pedikura je nunté tyto pochybnosti sdělit bezokladně po provedení procedury.
Tyto podmínky jsou platné od 15.6.2022